Den perfekta nyårskläningen

Åh, vad länge jag har suktat efter den här klänningen! Undra om det är en tillfällighet att alla mina favoriter kommer från Juicy Couture? Det är verkligen den perfekta nyårsklänningen! Dock lite utanför min nyårsbudget, men det tåls att drömmas!

Idag var jag iväg på pressvisning hos Patriksson PR, har kikat på vårkollektionen för Accent, Don donna och Rizzo. Jag måste säga att där fanns en massa favoriter att hämta. Både snygga och sköna skor väntar till våren med bla inspiration från rivieran. Det gillar vi! Bilder kommer!!!

Bild: nelly.se

Kommentarer
Postat av: Fridas favoriter

Den var verkligen snygg, men jag antar att det går lika bra att fira nyår i någon av alla de klänningar man redan har.. (tyvärr!) ;)

Postat av: Mary

Fridas favoriter: Jaa, eller hur... Hehe! ;-D

2008-11-21 @ 00:53:28
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback