Mysiga stunder

106088-59
Bilder: netaporter.com, burberryusaonline.com,
mywardrobe.com, ellos.se, voluspa.com

Jag föll totalt när Amanda bloggade om kjolen från Dorothy Perkins häromdagen, tycker den är superfin! Den skulle jag vilja ha med en skön jumper, denna från Ellos tycker jag är prisvärd!

Det står mys skrivet över hela den här underbara ponchon från Day Birger Et Mikkelsen, det är verkligen en must have inför vinterns mys framför brasan med ett glas vin och doftljus!

Det finns en massa doftljus i affärerna, och den här har en lite rolig historia bakom sig. Just den här doften, Crisp Champange, från Voluspa är Steven Spielbergs frus absoluta favorit. När de skulle ha en fest så ville hon dekorera med doftljusen, så de köpte upp hela lagret från leverantören! Det slutade på en summa runt 300 000 kr! Personligen tycker jag att doftljusen från IKEA fungerar utmärkt, favoriten är vanilj.

Jag har alltid önskat mig ett par öronmuffar (!) med päls, en vacker dag kanske jag slår till, eller så kommer tomten med ett par kanske?

Drömskorna från Christian Louboutin får förbli en dröm, får leta efter lookalikes ute i butikerna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ponchon ser riktigt mysig ut! =)

Postat av: Mjuk

Amanda: Ja, riktigt myspys ;-D

2006-11-07 @ 01:28:32
URL: http://marysfavoriter.blogg.se
Postat av: Modebladet

Åh, jättefint kollage!

2006-12-05 @ 12:30:18
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Mjuk

Modbladet: Tack så mycket, vad roligt att du tycker det!!! Testade ett lite annorlunda upplägg :-D

2006-12-09 @ 13:44:20
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback