Mix and match

image120
Bild: strawberrynet.com, topshop.com, hm.com,
oasis-stores.com
, laredoute.com

Nu börjar höstnyheterna strömma in, och den gråa koftan kommer nog bli en personlig favorit i år! Den mixar jag gärna med rosa och röda nyanser, gärna i sköna naturmaterial som bomull och silke. Favoritmärket Mac Cosmetics har tonvis med snygga färger att matcha med. Läppstiftet heter Mac Red, ca 170 kr, och ögonskuggan Lustre Gleam, 140 kr.

Söt blus från Oasis £28
Rosa top i 100 % silke från Topshop £45
Grå kofta, Soft Grey, La Redoute 339 kr
Aftonväska,Accessorize £25
Väska i kalvskinn från Laura Clement, La Redoute 949 kr
Tulpankjolen i glansig bomull är från HM, 249 kr
Mary-Janes-pumpsen är från La Redoute 699 kr



Kommentarer
Postat av: Mi

Åh, så mycket fint! Koftan, kjolen och pumpsen får gärna flytta in hos mig :)
// Mi.

Postat av: Mary

Mi: Kul att du gillar plaggen! Kjolen och koftan har redan fått flytta in ;-D

2007-08-29 @ 19:03:30
URL: http://marysfavoriter.blogg.se
Postat av: Diana

Måste säga att jag blev tokkär i blusen från Oasis. Dem ska jag definitivt avlägga visit hos! Men det är så svårt. Har blivit riktigt inspirerad nu inför hösten att köpa kläder. Men jag måste spara lite inför Rom resan på onsdag. Ha det toppen gums! Fina och roliga inlägg att läsa:) kram diana

2007-09-17 @ 15:29:54
Postat av: Mary

Diana: Ja, visst är den söt!!! Oasis har alltid något att komma med! Gu, vad mycket shopping du kommer få i Rom babe ;-D Kramis

2007-09-17 @ 22:38:26
URL: http://marysfavoriter.blogg.se
Postat av: Telly

Älskar hela outfitten (bortsett från den rosa toppen). Blusen från oasis har jag just förälskat mig i! undrar om det finns en billigare, mer lättåtkomlig variant någonstans?

2007-11-11 @ 13:12:23
URL: http://telly.blogg.se
Postat av: Mjuk

Telly: Vad kul att du gillar outfiten! Ja, blusen, eller rättare sagt toppen från Oasis förälskade jag också mig i, ända tills jag provade den. Den är tyvärr inte som en blus, mer som en bomullstopp, och inte så fin i passformen. Jag har inte sett något liknande ute i affärerna, men tippar på att det borde finnas. Jag skulle leta på Zara, Mango, H&M, Indiska, Bik Bok eller Gina Tricot. Lycka till, hoppas du hittar en ;-D

2007-11-13 @ 01:39:39
URL: http://marysfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback