Mina Grymma Skönhetsfavoriter

Är vi inte alltid ute efter de bästa skönhetstipsen? Här kommer en lista av mina grymmaste skönhetsfavoriter! Kopiera den gärna och gör en egen lista, skriv gärna en kommentar och länka, så får vi alla ta del av det bästa av det bästa!

Läppstift -
Laura Mercier Stick Gloss Läppstift, läppglans och mjukgörande i ett!
Lipgloss - Laura Mercier Lipglace Skönaste glosset! Ny!
Lypsyl - ACO Cerat Vanilj Har testat många, denna mjukgör bäst för mig!
Eyeprimer - Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Den bästa eyeshadowprimern ever!
Mascara - Clinigue High Impact Mascara Bra för känsliga ögon, bra volym!
Ögonskugga - Mac, Make Up Store Mac har bäst pigment!
Rengöring - Dermalogica Special Cleansing Gel
Ansiktsscrub - Kanebo Silk Peeling Powder Peelingpuder som polerar bäst!
Foundation - Lancome Teint Idole Ultra För ljus och torrhyade som jag!
Ansiktscreme - Dermalogica Intensive Moisture Balance
Booster - Dermalogica Skin Hydrating Booster Nödvändig för optimal fukt!
Ögoncreme - Dermalogica Intensive Eye Repair
Rouge - Nars, Laura Mercier, Face
Duschcreme - Philosophy Amazing Grace Ljuvlig i bubbelbadet!
Bodylotion - ACO Rich Care Bodylotion Mycket prisvärd och bra bodylotion!
Bodyoil - Dermalogica Stress Relief Treatment Oil För extra mjuk hud!
Bodyscrub - Dermalogica Exfoliating Body Scrub, Weleda Björk Bodyscrub Ny!
Cellulitolja - Weleda Björk Cellulitolja Underbar björkdoft!
Cellulitcreme - Biotherm Celluli Intense Peel Slimmande resultat!
Schampo - Redken All Soft Håret blir otroligt mjukt av den här serien!
Balsam - Redken All Soft
Inpackning - Redken All Soft
Hårspray - Bed Head Hard Head Ger stadga till tjockt hår!
Volym till håret - Björn Axen Volumaster, används med värmeskyddande volymspray Ger häftig volym!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tackar :)
fanns det en dresscode i gymnsiet?? det märkte jag aldrig ;) tihi
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback