Lovely musicevening

Har haft en helt lovely evening med min kära syster! Sambon är iväg på andra bestyr och det jag uppskattar mest här i världen är en musik och vinkväll med min sis! Vi har så mycket att ge varandra, för vi uppskattar verkligen var och ens musiksmak, den är så olika men ändå så lika! Här får ni en riktig favoritparty-dänga med helt galet sköna bastoner enligt mig, snart fredagen till ära dessutom! Swing with me baby - Jessica Simpson

KRAMIS, ha en lovely fredag, för det ska jag ha! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

weeiihoo!! Nu kom jag in i ett skönt party mood =) Swing with me baby, rhythm´s got me crazy, swing with me baby, dance with me baby... tralala.. PUSS =)

2008-11-07 @ 13:48:57
Postat av: Mary

Sofia: Hihi! Nice ;-D PUSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback