10 frågor från Mademoiselle La Fleur

Här är 10 frågor från raringen Mademoiselle La Fleur:

1) Vilket är ditt drömyrke?
Just nu är det sommelier tror jag..

2) I vilken stad skulle du helst bosätta dig i?
Oj, svårt. Helst en trädgårdsstad där man kan bo i villa med promenadavstånd till stan och med närhet till vacker natur.

3) Vilka hudvårdsprodukter föredrar du?

Dermalogica.

4) Favoritserie?

Favoritserien är nog just nu Lipstick Jungle som är skriven av allas vår författarstjärna Candace Bushnell.

5) Katt eller hund?

Hund, familjen har en Rottis, vår lilla bebis ;) Tycker dock att katter är hur söta som helst, tyvärr är jag uberallergisk, buhuu..

6) Vilka är dina största prioriteringar i livet?

Att njuta av livet och att bry mig om mina nära och kära.

7) Vad läser du helst?

Bloggar, mode- och inredningstidningar (!)

8) Vad fikar du helst?

En riktigt god och välgjord caffe latte med något gott och lyxigt tilltugg.

9) Favorit Muffinsrecept?

Jordgubbscupcakes tagna från min matguru Leila Lindholm.

10) Vart tillbringar du din drömsemester?

Det vore urcoolt att åka till något exotiskt ställe i Karibien som Mauritius eller Seychellerna, tycker dock inte om att flyga så långt, en kortare resa vore att åka runt på vingårdar i franska Loiredalen!

Så nu utmanar jag dessa 10 frågor till Hanna och Malin och tillbaks till La Fleur ;-D


Underbar bild som ger mig riktig feelgood-känsla! Bild från elle.com

Kommentarer
Postat av: Malin S

Kul !! Jag fixar denna efter min skogsrunda =)

Postat av: Mary

Malin S: Toppen! Hoppas den var lovely ;-D

2008-10-28 @ 23:14:45
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: La Fleur

Åh, Sommelier avancerat! (är det konstigt att man behövde googla för att förstå innebörden thi!;) Receptet på Jordgubbscupcakes lät farligt gott, måste provas på...kurr kurr thi snart hemgång! Ha en super mysig Onsdags kväll nu! Kramis!*

2008-10-29 @ 16:06:46
URL: http://mademoiselle-lafleur.blogspot.com
Postat av: Mary

La Fleur: Ja, hihi, inte alla som vet vad det är ;-) Ja, de är riktigt goda, har du något härligt recept? Du har ofta så mumsiga muffins på din blogg! Ha en bra onsdag du med vännen, själv myser jag här med mina favvoserier och ska precis göra en goood latte ;) KRAM

2008-10-29 @ 22:58:51
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback