Middag med tjejgänget


Jag är precis hemkommen från en lovely dinner i Birkastan med tjejgänget. Thanx Girls!!! Jag var jättesugen på prova Om Mat & Dryck som jag hört så mycket bra om, men budgetalternativet Systrarna Lundberg lockade mer och vann slaget denna gång! Har varit där flera gånger nu och det är en trevlig kvarterskrog, perfekt för en spontan vardagsmiddag. Ingen bordsbeställning utan man skriver upp sig i baren när man kommer dit om det är kö. Idag fick vi vänta ca 20 min, men då var vi först i kön, så det gick smidigt och bra! Maten är bra för en budgetnivå och servicen är riktigt bra! Betyg: 3,5/5

Bild: elle.com

Kommentarer
Postat av: Sasis-Paris

Yeah! God morgon tjejen! ja vilken kväll vi hade! Snart ska vi ljusa och fika... (ok en månad kvar em endå)! Glöm inte att skiva upp det i kalendern!



TJO

2008-11-14 @ 07:48:40
Postat av: Mary

Sasis-Paris: YES! Det var nice! Datum bokat! Tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback