Mitt födelsedagsmingel


När det vankas fest så är det ordning och myspys i hallen minsann!

Jag hade ett litet födelsedagsmingel i lördags med några av de närmsta kompisarna och det blev verkligen superlyckat. Dock trodde jag inte att det skulle bli någon fest av för oj vad trött jag var efter festligheterna med familjen på fredagen. Jag och syrran gick loss och poppade champange efter middagen och det känns hela lördagen i princip.. Puh! Hur som helst så blev det lite shopping på ICA tillslut för att sedan få till en sån lyckad kväll som möjligt ändå (vin var som tur var redan inhandlat). Ambitionen var att ha ett avspänt mingel med massa gott vin och gott tilltugg. Mission completed när de sista gästerna dansade hemåt runt 4-snåret! Tack alla för att ni gjorde min mingelkväll fantastisk och fab och tack för alla fina presenter!

Det bjöds tillslut på:
Det spelades:
  • Jessica Simpson - A Public Affair
  • Marie Antoinette Soundtrack
  • Sophie Zelmani - Love Affair
  • Kylie Minogue - X
  • Dogsafe
  • Sen dansade vi ut natten till diverse schvängiga hits med nyupptäckta briljanta Spotify!
En av presenterna var den här helt fantastiska toapappertårtan (!)
med rosa godis i. Självklart så är toapappret rosa!!!

Presenter: Massa fina blommor, Massa gott kaffe som jag kan brygga i min alldeles egna espressomaskin, Årgångschoklad, Chokladsirap, High Heel Cake server, Vardagslyxboken, Hemmagjord rödavinbärsgelé, En helt fantastiskt god drink som smakar glass, Pärlor, Gott vin, Champagne, Toalettpappertårtan!

Kommentarer
Postat av: La Fleur

Åh det låter helt underbart! kanon fina bilder, vilken otroligt härlig blommbukett! Din meny + Marie antoinette soundtracket + fantastiska presenter (bläddrat i "Vardagslyx" ett otal ånger, super sugen på den, klockrent koncept men varit för snål för att låta den få följa med hem;) Du måste berätta vad du tycker om den!) kunde ju inte bli annat än succeé! Åh, jag vill också fylla år! 2 månader to go! Svar på dina/mina frågor på g;) Önskar dig en lovely Torsdag! Kramisar!*

Postat av: La Fleur

Oh my, första gången jag lyckats publicera en längre kommentar utan att få den i "fetstil" lycka hihi! Kramis!*

2008-10-30 @ 08:19:29
URL: http://mademoiselle-lafleur.blogspot.com
Postat av: Mary

La Fleur: Ja, det var verkligen toppen! Åh, vad härligt, då har du din födelsedag snart på ingång! Tack söta du, jag önskar dig detsamma ;) KRAM



Ja, hehe.. Lyckades själv med det igår när jag skrev ett ord omringat av -or. Kanske kanske är det det som gör det i fetstil :-O kramis* på dig!

2008-10-30 @ 12:07:01
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: Mary

La Fleur: Whoohooo! Ser du, nu har jag också lyckats!!! Hihii! tjingeling

2008-10-30 @ 12:08:07
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: La Fleur

Hihi! Där har vi det!:)*

2008-10-30 @ 13:39:13
URL: http://mademoiselle-lafleur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback