Den bästa primern

Helt otroligt att jag fortfarande har besökare här, trots att jag inte skrivit nåt på ett år!!! Jag fick i alla fall lust att lägga upp lite sminktips, då jag har hittat massa nya favoriter på sistone! Denna primern, Too faced primed & poreless primer är den bästa primern jag har testat hittills, finns bla på PUB och eleven.se och kostar ca 350 kr.  En bra primer är ett måste för att man ska få ett jämnt och fint resultat av sin foundation. Sminket fäster bättre och håller längre. Denna ger dessutom ett fint skimmer utan att bli för glansig. Jag använder den tillsammans med Diors Mineralpuder.

 

Just nu finns primern på bellme.se för 289 kr. Ett hett tips!

 

Hoppas allt är bra med er där ute, vill ni läsa mer av mina tips, fast i form av mat och vin, kika in på Vinbloggen!  Ha en fin dag! Kram Mary :)


Kommentarer
Postat av: Saris-Paris

Ja shit va tiden går! men sätt igång och skriv ner härliga tips nu! massa kramar

2010-02-16 @ 09:09:08
Postat av: Marys Favoriter

Saris: Skall bli ;) KRAM

Postat av: ullis

täpper den till huden? får lätt finnar och pormaskar :(

2010-06-18 @ 12:05:20
Postat av: Marys Favoriter

ullis: Då kanske du ska satsa på en primer i puderform istället, så att huden andas? Gärna mineralpuderprodukter som Laura Mercier, Lily lolo eller ID. Det kan ju finnas risk för att huden täpps till, jag är inte helt säker. Gå och prova hur den känns på PUB :)

2010-06-18 @ 12:08:47
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 22:44:01
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Maria

Den är jättebra!!!

2012-04-02 @ 17:02:08
Postat av: Mari

Bra tips1

2012-04-03 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback