Stans bästa sushi

Fick lust att tipsa om mina favoritsushiställen då jag just nu är inne i en period av sushi!

Roppongi på Kungsholmen
Trevlig restaurang att koppla av på såväl vardag som helg. Laxen är gudomligt god. Till sushin får man alltid en Temaki-strut, supergod!
Itamae på Odenplan
Små goda delikata sushibitar.
Akki Sushi på Medis
Jätteliten sushibar med väldigt få sittplatser och ibland lång väntan men med supergod sushi.
Raw Sushi & Grill i Birkastan
God sushi i snygg och trevlig miljö, men tyvärr vääldigt slö service..

Bild: roppongi.se

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Itamae är min favorit också. Nu blev jag sugen på sushi :)

Postat av: Mary

MiaShopping: Ja, visst har de bra sushi där ;-D

2008-10-02 @ 22:50:52
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback