Galet god choklad


I lördags hade jag myskväll med en av mina goaste vänner, Marre. Vi har känt varandra sen vi var i tonåren, då man hittade på massa bus och galenskaper! Gu vad härligt det är att sitta ner och bara prata med en sådan vän, man får en massa härlig energi av girltalk! Love you Marre ;-D Vi är så lika varann men ändå så olika. Hur som helst så tipsade hon mig om en gudomligt galet god choklad,
Anthon Bergs Chocolate Origins Ghana med cocoa nibs. Är så glad att jag hittat en mörk choklad som jag tycker om!

Kommentarer
Postat av: Marre

hahaha visst är den supergooood! ;) åh tackar så hemskans mycket för allt fint du skriver om mig. Love you too!!!

2008-10-10 @ 01:39:39
Postat av: Carro

En annan goding är Marabous nya Premium "Lemon & Ginger", klockren kombination! Min gom säger att den kommit för att stanna!

2010-05-04 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback